fredag 24 augusti 2012

Födelsedagstårta till Lucas

Lucas mamma Christel ville först ha en tårta formad som ett piratskepp, eller ha ett modellerat piratskepp ovanpå tårtan. Men eftersom jag inte åtar mig att göra någonting som jag inte tror att jag kommer att kunna göra BRA, avböjde jag. Naturligtvis pga av omtanke först och främst, men också pga att jag askyr känslan av att inte kunna göra ett så bra jobb som möjligt. Hur som helst tänkte hon om och ville ändå beställa en tårta av mig, så det blev en piratinspirerad tårta med skattkista, karta, svärd, piratflagga och en krok. Här nedan ser ni resultatet. Den är gjord på ljusa bottnar och fylld med dumlefluff och geléhallonfluff.









2 kommentarer:

  1. Jätte häftig tårta, ytterligare ett bakverk som du lyckats med...

    SvaraRadera