söndag 11 mars 2012

Tårtsnack :-)

Idag hämtade jag ut ett roligt litet paket från Kakburken med tre nya utstickare, tre formmattor och formar till de bokstäverna jag ska ha på Theas födelsedagstårta :-) Det är lika roligt varje gång. Känner mig som ett litet barn på julafton! Och det finns risk för att det kommer att bli ofta framöver, då jag ser någonting nytt jag bara VILL HA varje gång jag besöker en wedshop ;-)

Det kliar i fingrarna på mig. Vill baka! Men har ingen att baka till än på några veckor :-/ Som tur är finns det mängder med sköna bak- och tårtbloggar att surfa runt på för att fördriva tiden och det gör jag mer än gärna. Har hittat några tjejer som är -något utöver det vanliga- verkligen SUPERDUKTIGA och jätteinspirerande! Ni finner dem i min blogglista här till höger :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar